Kızlar 10 aylik bebegim ek gıda ve mama olarak beslenmesi gayet güzeldi 3 gündür hiç bi şekilde mama yemiyo yemediği icinde çok huysuz acaba neden birden mamadan kesildi dogdugundan beri aynı mamaya devam ediyo degisik bişeyde kullanmadım bu durumu yaşayanlar var mi