MMertinannesi
Kendimce anlatayim size belki yardimci olurum yeni dogum yapan annelere ..ben dogum yaptigimda kaynanam yanimdaydi bebegimi kundak sevmiyor diyip alistirmadik cok sıkiliyordu dayanamiyorduk bizde kundaklamadan yatirirdik ama bebekler daha kucuk olduklari icin ellerini bile oynatsalar korkuyolar ve uyaniyorlar ..Sonra annem geldi oglumu kundaga alistirdi 1 2 gun hep sıkti kendini istemedi 3 gun azaldi sonra sonra alisti oglum kundaga ve geceleri daha rahat uyudu saat basi kalkcan cpcuk geceleri sadece 2 en fazla 3 defa kalkip emer sonra tekrar kundaklarim uyur suan 6 aylik hala boyle kundaksiz uyuyamaz uykusu varsa gun icinde hemen kundagini baglarim cok az sallarim uyur 😊birde ben ogluma esmaul husnayi hergece dinletiyordum geceleri sadece bazende kendim ninni soylerdim o sekilde gece gunduz ayrimininida ogrendi 6 aylik olduk suan daha cok geceleri kisa kisa masallar dinletiyorum 5 10 dk araliginda olanlari cok hosuna gidiyor ve uyku zamani oldugunu biliyor 😊