Mom16 peynir kesiği dediğiniz parçacık gibiyse sütün yaradığını söylerler kötüsünü atar midesi derler bizde bu şekildeyiz maalesef reflü denildi kolunuzun üstüne yüz üstu yatırıp karnını alttan ovalarsanız çok rahatlar ben öyle yapıyorum sakinleşiyo inşallah sizin bebişinize de iyi gelir şifa olur bir de rukye suresini fön makınesini tavsiye ediyorum hem reflü hem meme reddi yasıyorum agladıgında işe yarıyor