prenses3509 canım merhaba. İlaca karşı bir anne misin bilmiyorum. Biz de çok çektik kala sorununda çok zor yapıyordu annesütü aldığı halde. Aile hekimine götürdüm duphalac şurup yazdı, günde 1 çay kaşığı verebilirsin dedi öyle yaptık hep. Sonra hiç sorun yaşamadık.ve biz kullanmaya başlayalı 3. Aydı