Merhabalar bebeğim 4 ay 1 günlük hem fiziksel aktiviteleri hem beslenme alışkanlığı değişti bu ayda normal olduğunu okudum biliyorum, danışmak istediğim şu emme süresi çok kısalıyor malum belirgin bi meme reddi yaşamıyoruz ama bir iki çekip bırakıyor maksimum beş bilemediniz iki meme on dakika. Öbür çocuğumu mama ile büyüttüğüm için tecrübeli değilim bu kadar kısa beslenme yetiyor mu ? Ekstra bişey yapmaya gerek var mi? Sağım gibi…