Lolita Oglumvebennnnnnn metsil kullanmayin bence biz kullandik daha fena yapmisti bizi gazi biriktiriyor bagirsaklarda.biogai ve sap simplex kullanın.Yada bi-bac d3 ben onu kullanıyorum hem bağırsak düzenleyici hen d3
Sevvoo Oglumvebennnnnnn benim ilk oğluma nurse harveys cok iyi gelmişti ikinciye bi fayda etmedi sab simplex iyi geldi. Deneyerek bulunuyor bu gaz ilaçları. Metsilden kimse memnun değil sanırım ikisinde alıp denemeniz lazım
hilalndrnbtu Oglumvebennnnnnn sab simplex. biz biogaia ile birlikte kullanıyoruz birtek bu ikiliden memnun kaldık. ama her çocuğun gaz damlası farklıymıs bize etki eden size etmeyebilir ama fikir olsun işte nurse bize yaramadı(damlası) 😌
aysetunckilicfirat Damlasız bile günde 4 defa kaka yapan bebeğim metsil ile gaz doldu ne kaka yapabildi ne gaz çıkarabildi sürekli ağladı karnı taş gibiydi. Doğduğundan beri sab simplex kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum.
humaninannesi61 Sab verdim bebekken 2 kere. İkisinde de ishal yaptı. Reçeteyi oluduğumda yan etkilerinde olabileceği yazıyordu zaten. Bende kestim. 3. Aydan sonra gaz sorunumuz bitti elhamdulillah