kagan-91219 Sevgili anneler bebegimin 8nisanda 4. Ay asisini olmasi gerekiyor ama biliyorsunuz bulundugumuz durumu sizler nasil onlemler aldiniz virus salgininda asilarinizi nasi yaptiriyorsunuz?
Ebruea kagan-91219 ben bugün gittim rota aşısını reçetelendirmek için Dr tek tek alıyor kapıda bekliyor. 4. Ay aşısı yapılacak mı dedim 22 nisanda aşımız vardı sabah erkenden gel dedi 8-8.30 gibi ki ilk bebeği alalım şuan aşılar çokkk daha önemli bebekler için dedi
mihrosum kagan-91219 bugundu asımız ay sonuna kadar vaktimiz var dedi hemsıre gitmedım. Suan gıtmıcemde. Ay sonuna dogru gitmeyi dusunuyorum
canparcam123 kagan-91219 bizimde 10 nisan cuma günü hemşire mutlaka gel dedi aşıları ertelemek daha kötü dedi.. sabah mesai başladı mı içeri girecem hemen yapıp çıkarım..kalabalık olmadan..
Acelyannesi Biz gittik okadar korkma hemşireler zaten gereken her tedbiri almışlar ben o gece uyuyamadım ama gittim onlar da can kendilerini düşünmek zorunda tek anne ve bebeği alıp hemen yolluyorlar
kagan-91219 mihrosum ah ay sonu bitecek deseler bu salgin bekleteyimde ya daha beter olursa diye de dusunmeden edemiyorum
kagan-91219 canparcam123 saglikla cikalim insallah bu asilardan sonra bende erkenden gideyim madem ya