210796 merhaba, normal doğum yaptım.
Dikiş yerlerim bazen bana da, rahatsızlık veriyor. Kaşıntı vs. Oluyor.
Haziran sonu doğum yaptım. Akıntı vs de oldu. Günlük ped kullanıp çok sık değiştiriyorum. Suyla temizliğimi mutlaka yepıyorum ama sabun sürmüyorum. Sonra kendiliğinden geçiyor. Sizinki de böyle birsey mi