8 aylık bebeğim bugün dizinin üstünde otururken arkaya düştü döşemelerin üstüne halının olmadığı kısıma. Yetişemedim çok korktum ilk o zaman ağladı sonra bir daha ağlamadı. Kusma vs olmadı. Kafasının arkasında hafif bir şişlik var. 1,5 saat sonra uykusu geldi uyuttum gözlemliyorum şimdi. Çok korktum 😟