Bebegım bıberon maması içmiyor kesınlıkle dun gece meyve yıyıp yattı sabah oldu bıberon yaptım ıcmedı kahvaltı ayrı ayrı yemıyor bulamaç yaptım onuda 5 kasık yedı 2 tane pankek bıtane pırzolayla duruyo 😭😭 doymusmudur cok mıy mıy yapıyo açlıktan dıye dusunuyorum yapıyorum yemıyo neden boyle oturup aglıcam nerdeyse cok uzuluyorum sınırlerım bozuldu aç aç duruyo ya 😭