Kızlar bebeğim de buğday ve yumurta alerjisi vardı. 1 aydır diyet yapıyordum. Diyet yaparken bebeğimin cildindeki yara tarxı şeylerde gitmedi yüzündeki kızarıklık da gitmedi. Bende 5 gün alerji şurubu verdim. O arada bebeğime kullandıgım nemlendiriciyi degiştirdim. Hindistan cevizi yağı aldım. Yaklaşık 2 haftadır bebegimin cildi o kadar düzeldi ki hiç bi kızarıklık yara olmadı. Alerjisi olan ürünleri yedirdiğim halde hiç bir şekilde bi sorun yaşamadım. Şimdi sorum şu olcak acaba alerji si olan gıdaları veriyorum dış görüntü olarak hiç bir şekilde etki etmiyor ne kızarıklık ne kırmızı nokta hiç bişey olmuyor. Acaba içten bi zararı falan olur mu? ?