Kızlar meraba bisey sorcam şimdi hastaneden geliyorum geçen hafta suyum gelmişti erken doğum riskim var iğne serum falan durdurdular bugünde öyle kontre gittim kan falan aldılar alttan muayne ettiler herşey iyi dedi eve geldim şimdi nisanim geldi nr yapayım tekrar geri mi gidiyim 31 haftaligim 😞 pembe sümüksü bi akıntı geldi hafif bel kasık ağrım var bi anda noldu anlamadim