pirov 4 aylik kizim var, dogum kilosu 3200, dogumdan sonra 3000e dusmustu. Suan 6600. Bugune kadar her ay 1 kilo alan cocuk 700 gr almis. Endiselendim ama hareketlendigi icin normalde diyolar. 6600 cok az degil mi:( boyu da 63 cm. 54 cm dogmustu.
Yamac2019 pirov Canım gayet normal o kadar endişe etme 700 gramda da gayet iyi bi kilo ve hareketlenme dönemi birde
Deletedmom245 pirov artık daha az kilo alımı olacak hareketleri artıyor çünkü. Ve her bebek farklıdır. Kimisi boyuna verir kiloyu kimisi ete kimisinin kemiği daha ağır güçlüdür. O yüzden başkalarının çocuklarıyla kıyaslamayın. Ki doktorunuz normal diyorsa normaldir. Biz 5 aylığız ama 4 aylıkken hareketlenmeler başladığı için 900 gram almıştı benimki de
pirov Deletedmom812 dun burda bi post okudum 4 aylik cocuklarinizin kilolari diye orda 7ler 8ler havada ucusuyodu. Ilk bebegim cok emin olamiyorum. Nefret kusmaya gerek yok.
Deletedmom812 pirov nefret kusmadım cnm gayet normal yani onu demek istiyorum boyuda kilosuda endişelenme
Rumeysa34 pirov canım sinir oluyorum bu kilo boy postlarına her bebeğin gelişim süreci Farklı bunu bir türlü annelerimiz anlamıyor 🤦🏼♀️ Bebeğin sağlıklıysa kilo ve Boyu takma burdaki yazılanlr insanın piskolojisini bozuyor iri bebek iyi bebek demek değil dikkate alma 💁🏼♀️
pirov Yamac2019 tombiklikten degil de sadece anne sutu ile besleniyor o yuzden doyuyor mu iste yariyor mu sut falan insan hatayi kendinde ariyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
pirov Rumeysa34 iri bebek olsun sisman olsun diye degil yukarida yazdim okumadiniz heralde. Kizimsadcee annesutu ile besleniyor bu yuzden sutun yeterli geldigini anlamam icin kilo boy takibi yapmam lazim. Dedigim gibi nefret kusmaya gerek yok. Madem kilo boy postlarindan rahatsiz oluyorsunuz girmeyin. Kaynanalariyla dertleri olanlari okuyun.
Acemiannecik pirov benim kizim 3. Ayndan itibaren 300 gram almaya başladı hareketleniyolar doktor normal dedi