Umayyyy Kızlar ek gıdaya geçtim 1 hafta oldu ama ne kadar su vermeliyim kaşıkla veriyorum verdikçe ağzını açıyor ama ne kadar versem açıcak? Siz ne kadar veriyorsunuz?
Oykuu_bebekk Umayyyy su biberon ile istediği kadar veriyorum ben sudan zarar da gelmez vermelisin bence kaşık yeterli gelmez
HamzasMomy Umayyyy bizim doktorumuz ilk zaman hiç verme dedi. Yani gerekmiyormus. Ama ben vermiştim kasikla. 8.aydsn sonra falan biberonla verdim ara ara. Şimdi biberon evin içinde dolanıyor ne zaman isterse içiyor.
tubasd Umayyyy canım içtiği kadar ver yemekten sonra ebem suyun bi olcusu yok içtiği kadar ver demisti istemediginde geri cikartir ya diliyle iter
Umayyyy Oykuu_bebekk biberon kullanmiuorum. Çünkü ben ilk zamanlar emziremedim biberonla mama verdim meme reddi yaşadım kaşıkla veriyorum ama ne kadar yeterli olur bilemiyorum
Aynur5132 Bende başlayalı iki hafta oldu bişiler yeridirken ihtiyacı oldukca içiriyorum. Alıştırma bardağı aldım ne kadar ek gıda hazırladıysam miktar olarak aynı ayarlamaya calısıyorum yarısını yemekle birlikte kalanını daha sonra içiyor. 😊