4 ay 17 günlük bebeğim var . 2 3 gün önce huzursuzluk basladu. Burda da sormuştum pişik de geçmiyor dis olabilir mi diye. Neyse Doktara resmi atmıştım çünkü azı dişleri resmen şişmiş ve bembeyaz olmus aynı şekilde üst on dişler de Alt azı da öyle ama alt ön dişler de birşey yok. Dr bana diş huzursuzluğu olduğunu ve dişlerinin artık hazır olduğunu söyledi 🙄🙈 çok erken ama demekki çıkıyor.. bugün de üst azı ucundan kenarından küçük beyaz noktalar çıkmış . Yani ilk azı mi çıkacak? Böyle bi durum yaşayan var mı ?? Ve ne kadat sürer bu huzursuzluk?