Annnisshhh benimde çok acıyordu, göğüs pedi kullanıyodum sütte akıp onları ıslattığı bence göğüs hava almadığı içinde iyileşmiyordu. Aventin göğüs kalkanları var 70-80 tl civarında biraz pahalı. 5-6 gündür onu kullanıyorum. Hem akan sütler içinde birikiyor, hemde göğüs ucu hava aldığı için iyileşmeye başladı.