Ays_ays 1Kubra_ kaç kilo doğdu bence gayet güzel benimki 2.600 doğdu 2 aylıkken 5.300 dü seninki benimkinden de iyiymiş hemşire iyi demişti
dlktrnn @Erbays_mom canım benim oğlumda 5 aylık olmak üzere 1 haftamız var ama 1 ayda 150 gram civarı aldı sadece ben süt yetmiyor galiba diye düşündüm mama vermeye çalıştım ama istemedi 7.200 gram suan sence de normal mi kilosu?
Erbays_mom dlktrnn çok zayıf bebek değil tabikide. Kilosunu doktora sorarsan iyi ama bizler evham yapıyoruz galiba. Bende hep bu düşüncelerdeyim.🤷♀️
Deletedmom388 1Kubra_ kaç kilo doğdu ki? Benim kızım 2470gr doğdu mesela 3aylıkken 5kiloydu kilo alımı da iyi dedi doktorumuz.Bence sizinki de iyi boşuna üzülmeyin
1Kubra_ Deletedmom388 valla 3300 doğmuştu ..bana göre sağlıklı olsun kilosu iyi ama insanlar söyleyince üzülüyorum
1Kubra_ Nuranaliii bana gorede iyi ama ne bilim illede kaynanam bu çocuk çok zayıf kilo almıyor ac kalıyor diyor