Bir kaç gündür ben de de var o sıkıntı 28 günluk sabahın 5 de uyandı şimdi saat 3 te yattı emen bir bebek gaz sorunumuz da yok ben de anlamadım ama çok aşırı kusmasi var Doktorada goturemiyoruz kayın validem ve kaynanam sürekli bırsey çıkartıyorlar bu çocuk hasta diye hiriltisi var midesini usutmus falan filan iyi pdkolojim bozuldu