Kiraz doktorunuz mama verin dediyse verin yoksa veemeyin. Bunun yerine kendi sütünüzü arttırmaya çalışın çünkü o daha kıymetli. Benim de bebeğim 4400 gr doğdu. Daha hamileyken doktorum mama desteği vermen lazım sütünle asla doymaz dedi ve dediği gibi oldu ben mama veriyordum ama ömce iki memeyi de emzirip, Philips aventin natural biberenoyla verdim. Benim bebeğim ayırmadı ikisini. Ama sizinki ayırabilir şimdi net bir şey diyemem. Şimdi 2 ay 24 günlük mamayı kademeli azalttım. Önce hee emme sonrası miktarı azalttım sonra sabah öğle akşam verdim. Sonra sadece geceleri(beslenmek için uyanmadığından) şimdi ise ayda yılda bir, büyüme ataklarında. Artık hiç vermeyeceğim çünkü kilo alımı da normale döndü. Süt sağma makinesi alıp iki emme arasında ya da bebeğiniz gece uykusuna geçince sağıp ertesi gün mama yerine onu verin ben hep öyle yaptım. Bebeklerimizin bağışıklıklarını güçlendirmemiz gereken bu dönemde anne sütü onlar için çok kıymetli..