Bse canımbize yüksek demişlerdi 3.yü aldılar sonucuyla ilgili bişey demediler bnm içim rahat etmedi özel bi hastanede tsh testi yaptırdım normal çıktı doktor bu topuk kanları kağıtlarını üst üste koyuyolar başka bebeğinki geçmiş olabilir yada geçici tsh yüksekliği olup normale sönmüştür topuk kanı testleri çok doğru olmaz demişti için rahat etmesi için bi hastanede o testi kendin tekrarlat geç kalmadan inşallah normaldir bebişin değeri