Dyg_brn As1ioz ben de Şurada bekliyim :) demir ilacı sağlık ocağının verdiğinden kullanıyorum ama emin olamadım ona
Denizsever34 As1ioz geçen gün ben de aynı postu açtım. Uzun araştırmalarımdan sonra bestiron kan damlası almaya karar verdim. İçeriği en temiz kan ilacıymış ve sanırım Mühendisinoğlu’da öneriyormuş. Az önce sipariş verdim
HamzasMomy As1ioz bizede verdi sağlık ocağı ama bizim doktorumuz gerek duymadı kullandirtmadi.1 yaşında kanına bakarız eksik çıkarsa o zaman kullanır dedi. Ve eksik çıkmadığı için hiç kullanmadık 😊 kan ilacı kabızlık yapıyor dişlerde karalik falanda yapıyormuş