Kızlar bebeğim bir aylıkken kontrole gitmistim kalbinde üfürüm vardi ama doktorumuz önemli değil çoğu bebek de oluyor geçiyor demisti yinede 4 aydan sonra tkerar bakalim dedi suan 4 bucuk aylik olduk ama salgından dolayı gidemiyoruz başına boyle birsey gelen oldu mu merak ediyorumm hastaneye de gidemiyorum kontrole