Deletedmom310 Ay adımıza 1 hafta kaldı sanırım evde yapılacakmış aşılar nasıl oluyo süreç sağlık ocağının mi aramamız gerekiyor eve ebe gelmesi için bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Yasmncvk06 Deletedmom310 evde yapılmıyor benım kızımın alısı 26sındaydı 2ay aşısı aradılar 9nısanda getır dediler
Deletedmom336 Deletedmom310 bizimde vardi saglik ocaginin kapisinda yapmayi bile kabul etmediler eve gelceklerine pek ihtimal vermiyorum
Deletedmom388 Deletedmom310 Az önce doktorum bir video paylaşmıştı gitmeden sağlık ocaklarını arayın öyle gidin vs diye bilgi vermiş.Eve geleceklerini sanmıyorum