[silindi] Deletedmom331 bız 5. Ayında kullanmıstık cok memnun kaldık gaz sorunu hıc yasamadık ama sankı daha az doyurucu gıbıydı aptamılden gecıs yapmıstık ama kesınlıkle daha saglıklı keske doyurucu olsa 5. Ayında kucuk paket 400 gr mamayı 2 gunde bıtırmıstı normalde 5 gun gıtmesı lazımken 🤷🏼♀️
akillibidikcgty Deletedmom331 ben ilk golden goatla başladık kilosu çok iyi gidiyordu birkaç ay sonra gaz yaptı başka mamaya geçtik. Ya bi memnun kaldım ben en basta
[silindi] Deletedmom331 bızım oglan yasıtlarından hep 5 ay onde gıdıyordu gelısımı zaten o yuzden cok bısey farkedemedık acıkcası :)
[silindi] Deletedmom331 5 aylıkken hıc 9 aylık kıyafet bıle gıydırdıgımı bılmem mesela :) anca anca arayı kapattı sımdı 2 ay onden gıdıyoruz
Deletedmom331 akillibidikcgty kabızlık falan oldu mu peki. Biz similac kullandık 1 haftadır kakasını hep yeşil yapıyor şüpheye düştüm değiştirmek istiyorum. Önceden de aptamil conformil kullanmıştık onun da tadı çok acı
akillibidikcgty Deletedmom331 la bizim birkaç aya yaptı onu bıraktık aptamil aldık oda kabız yaptı şimdi sma kullanıyoruz kabız yapmadı hiç . Gelişimimizde iyi 9 ayligiz