Ben normal doğum sonrası yaşadım,ama anında müdahale etti doktorum daha hastanede yatarken,Allahım öyle bir acı yaşamadım doğumda bile,elini sokup rahmimde ne kadar pıhtı varsa aldı çıkardı temizledi. serum yedim hastanede kan verdiler 2 ünite.eve çıkınca baya bir pıhtı attım haftalarca.ama 45. Günümde tüm herşey düzeldi şükür