Mhtp18 Benim bebeğimde ilk başlarda almadı. Kolik bir bebek olduğu için doktor emme aralığını uzatın dedi. Bende bu yüzden emziğe alıştırmaya karar verdim. Bir kaç emziğin sonunda aventin 0-3 aylık soothie modelini emmeye başladı. Emziğe alıştırdığımda 2 buçuk aylıktı. Sonraki aylarda kilosunda düşme meydana geldi. Normalde ayda 1 kilonun altında kilo almayan bebeğim 500-600 gr almaya başladı. Sonra meme reddine başladı. Derken bi ara küçük bi grip atlattık ve orta kulağı iltihap olmuştu. Bu nedenle emzik ve biberonu kenara koyup sadece 5 gün mücadele verip emzirdim inanmazsınız 5 günde 300 gr almıştı. Üstelik hasta olmasına rağmen. Sözü fazla uzattım kusura bakmayın ama emzik tokluk hissi vererek yavaş yavaş öğünlerini çalmaya, kilo alımında gerilemeye ve meme reddi yaşamanıza neden olabilir. Bu her bebekte böyle olacak diye bi kaide yok ama genelde çevremde malesef bu şekilde yaşayanlar çok fazla. Bunu size söylemimin nedeni emzik vermek istiyorsanız iki kere düşünün derim. Ben şuan meme reddi ile mücadele ediyorum. Ve keşke hiç vermeseydim diyorum. Emzirme danışmanları kesinlikle emziği önermiyor. Yine de siz bilirsiniz. İnşallah bebeğiniz bol bol sağlıkla emer. Hayırlı akşamlar.