flklc göğüs ağrım çok yoktu aslin da sadece bastırdığınız oluyodu ben biraz mastit olduğuna inanmak istedim sanırım ama göğüs arasında hafif ağrı boğaz ağrısı baş ağrısı ve sırt ağrısı bendede vardı halsislikte vardı aşırı derecede ateşim cıktı 3 4 gün cıktı indi ara ara gözlerim yanıyo gibiydi sanki ateş düşmez diyolar ama düşüyo cikiyo malesef herkeste çok farklı seyrediyo bu virüs herkese bulaşacak ben buna inanıyorum çünkü bazıları hiç bilmiyo bile eşim pozitifti ama hiçbirşeyi yoktu bebeğim pozitifti ondada hiçbişe olmadı sadece 2 gün 38 oldu ateşi oda ara ara denk gelip ölçmesek bilmeyecektik korkutmak istemem ama bi test yaptırmakta fayda var bebeginizde baya büyük mastit ilk aylar olur diye biliyorum