Ananassuyu Kızlar bebeğim 11 bucuk aylık ıkı kere yatırıyorum gece cok gec yatıyo bı kere yatsa az oluyo uykusu gelıyo akşam 7 de napıcagımı bılmıyorum sizlerın uyku saatlerı nasıl yardımcı olursanız sevınırım
Dykdyk Ananassuyu Benim ikizlerim şuan 18 aylıklar ama 11 aylık zamanlarında 11.30-12.30 birinci uyku 16.00-18.00 ikinci uykuyu yapıyorlardı aksamda 20.30-21.00 arası gece uykusuna geçmiş oluyorlardı
baloglus Ananassuyu Aynı sıkıntı bizde de var doğduğundan beri bi çözüm bulamadım. Geç yattığı için geç kalkıyor. 2 3 gibi öğle uykusuna yatıyor. Akçam 8 e doğru tekrar uyuyor. Gece 2 2 buçukta zorla uyuyabiliyorum. Bu arada gece yarım saate bir uyanıyor. Ne yaptıysam bi çare bulamadım maalesef. 1 yaşına gireceğiZ hala aynı.
Rzgr Ananassuyu benim oglum suan 13 aylik sizin ayinizdayken ogleden once 1 saatlik 1 uyku ogleden sonra 1 bucuk 2 saatlik 2. Uykusunu aksam 5 e kadar yapmis oluyordu. Gece de en gec 9 bucuk uykuya geciyordu. ( bak simdi yazarken o gunleri ozledim😊)
Eminos Ananassuyu sabah 8 de kalkiyor kusluk 11 de uyuyup 12 de uyaniyor oglende 3 de yatip kacta uyanacagi belli olmuyor 6 ya dogru uyaniyor tabi uyandikca destekliyorum aksamda 9 gibi o civarlarda gece uykusuna geciyor 1 yasinda
Ananassuyu Rzgr peki canım kendısını kalkıyodu acaba oglen yattıgında yoksa 1 saat uyuyunca senmı kaldırıyodun💖💖
Rzgr Ananassuyu yok o kendisi uyaniyordu sadece aksam 6da uyudu diyelim cok nadir oluyordu boyle durumlar 1 saat olunca cok gec olmadan uyandiriyordum. Cunku sonra cok gec uyuyordu ve duzen bozuluyordu
Nebicimanne Ananassuyu kendi olusturdu kizim saatini 1 yasindan itibaren sabah 8 gibi uyaniyo 13 gibi ogle uykusu iki ikibucuk saat uyuyor aksam 8.30 9 arasi gece uykusuna yatiriyorum 🖖
Ananassuyu Rzgr tamam canım bu taktıgı deneyım olmazsa benımkı oglen 3 saat uyuyo akşamda sıkışıyo saatler