missannemm araları uzun tutuyorsun canım. 3 saati geçirme. Benim oğlum da çok uyurdu. Uyandırmasam emmeye hiç uyanmayacaktı. Hatta doktora bile götürdüm çok uyuyor bide uyandırmak zor oluyor diye 50 günlükken gitmiştik. Doktor gülmüştü millet bebeğim uyumuyor diye yakınır. Bu da çok uyuyor diye. Annesi çocuğun bişeyi yok demişti 🤭🤭