Bizimkisi babası uyuya kalınca odaya bi girdim yatakdan düştüğünü gördüm yetişemedim attığım çığlığı bilirim çünkü tepe üstü düştü ve takla açtı yerde 10 aylıktı bayada gürültülü olmuştu alnı morarmıştı uyutmadım gözlerini kontrol ettim kusma falan olmadı kulaklarına baktım sürekli akıntı falan varmı die çok kötü çakıldı kafa üstü ve benim yatağım yüksek baya bi 🤦♀️ şükür birşey olmadı sizde kontrol edin