@Rahbel04 bence her iki durumda normal değil tabi sizin de bizim de, o kadar ek gıda yemesi anne sütünü azaltmasını önermiyor doktorlar ama sizin elinizde değil bebeğiniz bu şekilde bizimkinin de hiç yememesi normal değil, aynı öyle yapıyorum kendim yerken nasıl yeneceğini gösteriyorum namnamnam çok lezzetli diyorum hayretler içinde izliyo beni elimdekini almaya çalışıyo ama onun ağzına verince kesinlikle yemiyor, ben artık bünyesi hazır değil herhalde diye düşünüyorum çünkü biz herşeyi çok geç takip ediyoruz dönmesi hareketi herşeyi geç oldu sanırım ek gıdaya da geç geçebileceğiz