3 gün önce bebeğim meme emerken ısırdı ve canım acıdığı için gayri ihtiyari mememi çektim ama bebeğime kızmadım bağırmadım da. Ben mememi çekince bebeğim de bana bakıp ağladı ve o andan sonra mememi almamaya başladı. Bugün 3. gün hala almak istemiyor. Meme teklif edince memeyi itiyor. Ben kendimi berbat hissediyorum. 10 gün sonra 1 yaşında olacak ama ben 2 yaşına kadar emzirmeyi düşünüyordum. Doktoru bir süre ısrar etme dedi ama ya bir daha emmezse. Böyle birşey başına gelen var mı? Nasıl tekrar memeye döndürebilirim 😔😔