Deletedmom389 Yani bu bir hastalık mı bilmiyorum biz yaşamadık ama bazı değerleri olması gerekenden yüksek oluyor galiba.Işıkla tedavi ediliyor hastanede eğer çok yüksekse.Vücudu, gözleri sararıyor bebeklerin.Sarılık hakkında bilgim bu kadar umarım daha bilgili biri yazar🙏🏻