ElifKaratas canımm selam aynı durumu ıkı hafta oluyo yasadık 8 gun kaldık hastanede ozaman ıkı ay 15 gunluk tu kızım, hastanede kalmanız ınan en ıyısı cok zor durum ben damar yolu acarlarken bayılmıstm 🤦🏽♀️ rabbım kımseye yasatmasn buhar cok ıyı gelıcek bıze soguk buhar cok ıyı gelmıstı, serum da ıyı geldi buhardan sonra gazını mutlaka cıkar bızımkı oyle attı ıcındekılerı bızdede oksuruk goguste hırıltı cıgerlere ınmemıstı fılm cekıldı ama enfeksıyon wardı klameri aksatma eve gelınce ben 3 gun dha kullandım smdı allaha sukur ıyıyız ama tekrarlıycak dıye cok korkuyom bnde bızım ewdede nem cok fzla ev sıcak doktor ıkı saatte bı ewı havalandr demısti bana , genız akıntısı olup oksurukle içe akmıs bızım kızda her saat temızlıyorum yıne hastanede yatmayalm dıe teshıs akut alerjık bronsıt dedıler cok dıkkat et canım dualarım senınle , klameride kullan ben bı zararını gormedm hatta onun yanında zinco da kullandık bi ay