FHKK sevimseker 9 ay oldu bende doğum yapalı 10 gündür bende bel ağrısı ile uyanıyorum böyle post açacak bunu gördüm iyi oldu
Snmf 4,5 ay oldu bende ağrı yok hiç olmadı. Yalnız geçenlerde ateşlendim o zaman dikiş yerim sızladı hafiften.