Bebeğim 3 aylık damağında beyaz bir yara cıkmış ufak bişey beyaz bir yara ne zamandır var bilmiyorum daha yeni ağlarken tesadüfen gördüm baya geride bazen biberon verdiğimde almıyor ağlayıp sıdalanıyor acaba acıyor mu ki diye düşündüm sizin başınıza geldi mi nasıl geçirdiniz acaba o yarayı?