Fatma_efe Merhaba anneler 1 aylik bebegim var bir diger sorumda sormustum bebegim 4 gundur kakasini yapmamıştı ve öneriler üzerine zeytinyagi verdim ve üst üste iki kere yapti . Ama yine 2 gundur yapmiyo acaba bebegim doymadigi icin mi kaka yapmiyor ?
Gizoli Fatma_efe sadece süt içiyorsa 10 gün mamada alıyorsa bir hafta yapmaması normal canım sürekli sıvı aldıkları için ıkınma ihtiyacı duymuyorlarmış ek gıdaya kadar çok sorun yaşadık bizde sıcak suyla duştayken karnını falan ov birde masaj yap 5 imci günden sonra ben zeytinyağ veriyordum belli bir süre sonra işe yaramadı fitilde vermek zorunda kaldım huysuzluğu yoksa müdahale etme kulak çöpü falan derler sakın yapma çünkü uyarılmadan yapmayı öğrenmesi lazım bu arama meme mama gidiyorduk biz
210796 Benim oğlum doğduğu günden 6 ayına kadar hep 4-5 günde bir yapdı.mama verirkende süt verirkende hiç değişmedi.şimdi ek gıdaya geçtik sabah yedirirsem akşama çıkarıyor artık
Fatma_efe Gizoli Gizoli bende pek mudahale etmek istemiyorum bazen huysuzlugu oluyor ama cok degil bekleyelim bakalim tesekkurler 😊