Nesbdk Kızlar bebeğim 2 aylık 5 dakika emip öğürmeye başlıyo bazen 3 dakika.Emzirmelerimin düzene girmesi gerekirken yine eziyet olmaya başladı gazını da alıyorum ne sıkıntısı olabilir doyup doymadığınıda bakıyorum hala meme aranıyo napıcamı şaşırdım.😕