gizemoykulina Merhaba arkadaşlar kızım 4 aylığı geçti bu aralar mamayı reddediyor gece yemedi öyle uyudu , doktora da gidemiyoruz ne yapmalıyım bilemedim . Bu ay da aşılarımızda hastaneye gidemiyoruz
Mirayimran gizemoykulina tabiki doktorunuza sormalısınız bende öyle hareket edicem eğer özelse msj atıp arayabilirsiniz sağlıkocağınızda aile hekimini de arayabilirsiniz bende 4. ayında tadımlara başlamak istiyorum 3 aylık olucaz bizde ebeyle de konuşuyoruz bunu bakalım nolucak
Melisa_m Benim ki 3 aylık çay kaşığının yarısı kadar tattırıyorum tabi siz bilgi alın ben yapıyorum siz de yapın diye söylemedim 😀