Selam anneler. Bebeğimin beşiği bizim odamız da oda yapmamıştım sonrasını düşünerek. Şimdi de montessori yataklardan yaptırıp odasını yapmayı düşünüyoruz. Ama kullananlardan yorum almak istiyorum. Aranız da kullanan memnun kalan ya da kalmayan artılarını eksilerini söyleyebilecek var mı? ☺️