1mom1baby eee boşuna dememişler 2 yaş sendromu diye 😂🤯 bizdede benzer durumlar var. Mesela tek başına çok güzel oyun kurar oyun oynar ama mutlaka birimizi yamacında ister. Odaya tek gitmek istemez (korkudan değil, çünkü karanlıkta bile gidip eşya alıp gelebilir). Dönemsel, geçici bir süreçtir diye umuyorum. Kendi kendine takıldığı, daha doğrusu bizden bağımsız olduğu günleri iple çekiyorum. Yeme konusuna gelince benim oğlundan pek iştahlı değildir, belirli şeyleri yer. ama artık bunu dert etmiyorum. Canları sağolsun, sağlıkları yerinde olsun da 🙏🏻