Thesra 2 yaş sendromu mu acaba ya da asi bir kız mı yetişiyor yoksaa 🧚🏻♀️ vardır Bi sebebi Esracım, hepsinin belli dönemleri oluyor. Ben zamanında yeme üzerine ne isyan postları açmıştım hatırlarsan ama insan zamanla ders çıkarıyor, sağlıkları yerinde olsun da varsın bütün gün tek lokma ile kalsınlar 🖤