Herkese merhaba oğlum 6 aylık bu ara aşırı derecede iştahsız diş çıkardı onun etkisidir dedim ama bu aşırı derecede iştahsızlığa gidiyo formül mama ile besliyorum 2 ay önce sütüm kesildi biberonu gördüğü gibi kafasını çeviriyo ek gıdaya yeni yeni tadımlarla başladık onuda pek sevdiği söylenemez🤦♀️Ve bana zayıflamış gibi geliyo virüsten dolayı hastaneye kontrolede gidemedik bu konuda önerisi olan tecrübeli anneler yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏