Edakrby Anneler 🥰 bebegim 5 en fazla 8 dk emiyor sizce doyuyor mu ? kaç sonra tekrar emzirim öneriniz warmı ilk bebegim ve aç kalırsa birsey okur diye korkuyorum
Efemm Edakrby bebegın ne kadarlık benım oglum 3 ayına gircek vede uzun zamandır 5dk 7 dk arası emiyor 2 saat emzirmiyorum 45 dk uykusu var 1.5.2 saat te uyanık boyle gecıyor zaman 10 dk kadar da emziremiyorum memeyle savaşıyo sonra
Batu37 Edakrby benim bebeğimde azalttı önceden daha çok dururdu annem artık büyüdü süt alması daha çabuk olur çekmesi daha kuvvetli olduğundan ilk zamanlar çok çenesini dinlendirirdi şimdi dinlendirme yapmıyor fazla belki ondan olabilir
Elmaliseker Edakrby bnmkide 5 dk emerdi doktr yetio demsti ama yagli sute ulasmdgi icin kilo almi az olurms emdkten sonra sag yagli kismida icir demsti bnmki icmiodu sen dene istersen
Efemm Edakrby oluyor canım dönem donem biraz daha zaman gecsin oynucak memeyle 3 aylıgız ama emiyo sırıtıyo birdaha emiyor ne kadar ne emdigi belli değıl
18012020--- Benim bebeğim 2 ay 19 günlük. Bizde aynı sorunları yaşadık. Ben uykuya dalarken klasik müzik eşliğinde veriyorum memeyi. Yarım saat emdiği oluyor o şekilde.
Edakrby 18012020--- doktur aç bırakma organları hasar görür dedi Sizde böyle bir Bilgi aldınız mi hiç
18012020--- Edakrby doktor bana öyle bişey demedi. Çünkü kilo alımı iyi. Son 10 gündür meme sorunu yaşıyoruz
Edakrby 18012020--- korkuyorum bende birsey olur diye siz şimdi nasıl besleme yapıyorsunuz kaç saat araryla
18012020--- Edakrby 2 yada en fazla 3 saati geçmiyor güzdüzleri. Az önce uyuklarken aldı memeyi yarım saat sürdü.
Mltmrt Efemm kılo alımı iyi mi 5 dak emiyo dedınız ya merak ettm çunku ben hem mama hem meme gidiyrm doymadıgını dusundugım için aydınlatırsanız çok sevınırım
Edakrby Batu37 aç kalmasından korkuyorum emzirmesem aç da olsa aglamıyor uyusada açıksa uyanmıyor yani 18012020--- yarım saat boyunca hep emiyor mu
Efemm Mltmrt 3.100 dogdu perşembe günü 3 aylık olacagız 20 gün öncesi 5.700 kilosu da suanlık bilmiyorum tartılamıyoruz doktorumuz o zaman için iyi demişti
Eylul06 3 ay 4 günlüğüz bizimkide öyle iki çekiyor avizeye bakıp bana bşrsey söyleyip tekrar emiyor cevreye ilgili memeye pek degil ilk başta istedikçe veriyordum ama saat uzuyor 4, 5 saati buluyor şimdim2 saatte bir 5 dk da olda veriyorum aç kalmasında 🙏🙏
Edakrby Eylul06 bende öyle canım 5 dk emiyor 2 saat i geçirmemeye çalışıyorum gece 12 de 75 cc veriyorum biberonla gece 4 de emziriyorım işte kilosu nasıl merak ediyorum verdimi aldı mı kabız bide 5 gündür