Miraymenesa
Merhaba arkadaşlar kızım 6 ayını yarın dolduruyor anne sütü veriyorum sadece ben azar azar 3 gün kuralı ile sebzeleri tattırdım elma gibi meyveleri de yoğurtla tattırdım
Bu aydan sonra
1) kaşık mamalar verilmesini tavsiye ediyor musunuz arada
2) devam sütü başlamalı mıyım
3) sebze püreleri günde kaç defa veriliyor
Şimdiden tavsiye verecek arkadaşlara çok teşekkür ediyorum 🙏