Merhaba anneler. Benim kizim 3 aylik. Gece saat 12 gibi uyuyor. 4te uyaniyor. Emip tekrar uyuyur. Sonra 8 de uyaniyor. Gece uykusu bu sekilde. Gece ayagimda sallamadan uyuyor. Ama gunduz uykusu en fazla 45er dakikalik. Ve sallamadan uyumuyor. Sallamayi birakmayi düşünüyorum bir kac defa denedim ama olmuyor. Aglamasini da istemiyorum. Sizce neler yapabilirim? Uyku egitimi.icin 6 aydan sonra diyorlar. Kafam cok karisik.