Tunaaral hic bi cozum bulamadim inan ki.. elimden geldiğince kabul ettiği kadar beslemeye çalışıyorum. Ama ona ragmen gecen ay sadece 270 gr almis. Allaha şükür sagligi yerinde nörolojik gelisimi yasitlariyla uyumlu. Sadece kilosu düşük boyuda alt sinirda ama yinede sinirda diyor doktor. Alt sinirin altinda değil en azindan kendine gore gelisimi iyi diyor. İster istemez ama insan takiyor millette surekli elestiri tarzinda konusunca.. cok aktif, cok mutlu bi bebek onun dışında. Demekki kapasitesi bu kadar diyorum fazla beslemek icin israr etmiyorum. Daha cok ters tepmesin diye. Bende 157 civarlarindayim esimde 170 falan. Bizde yapili boylu insanlar değiliz.. ablamin iki bebegide hep geriden dediler. Oglu suan sekiz yasinda cok zeki. Evet ama yaşıtlarına gore minyon oda.. kizida 1 yaşındayken 7 kiloydu.. sanirim genetikk