Kızlar bebeğim atakta ve bu 4. Ay atağı dedikleri kadar varmış 🤦🏻♀️ Aynı zamanda uyku gerilemesi de yaşıyor sanırım çünkü geceleri deliksiz uyuyan bebeğim saat başı ayakta. Bi arkadaşım atak zamanlarında bebeğine bi çay kaşığı kadar anason verdiğini söyledi. Hem rahatlasın hem uyku düzeni bozulmasın diye veriyorum çok uyku yapmıyo en azından rahatlatıyo dedi. Benim de migrenim var ve resmen bana baş ağrım işkence veriyo ne yapsam geçmiyo. Bebeğine anason veren var mı ? İlk aylar hiç düşünmedim ama 4 aylık olduğu için acaba bende versem mi diye düşündüm ☹️