Sevvalacat Kızlar ben Sleepy kullanıyordum fakat koku yapmaya başladı. Sizler hangi bezi kullanıyorsunuz ve memnunmusunuz? Bezi değiştirmek istiyorumda
BalyanakAlpTuna Sevvalacat molfix çok memnunum bir paket bantları hatalıydı bidaha onada denk gelmedim ama onun haricinde ne koku ne sızdırma nede pişik yaşadım
Melisahsendursun Sevvalacat molfix killaniyorum bende koku sizdirma yok cok sukur suan iyiyiz bezle bakalim
Ayvaaaaa Sevvalacat goo.n kullanıyorum 4 gündür, yumuşacık ben sevdim önerebilirim. Bu arada sleepy ve prima da kullandım. Sürekli değiştiriyorum bez markalarını.
Melisahsendursun [bilinmeyen] beende ilk a101in kullaniyirdum tam 15nci gun kizimin bezi baglanin yerleri heo isilik gibi oldu alerji yapti sonrada biraktim bide cisini yapinca koku yapiyordu bizimki yenidogandi acaba diger gruplar farklimidir