Kbraa34 Birkucakmutluluk bazıları erteleniyormuş bazıları hayır. Ama daha da kötü olmadan durum gidin bence. Ebenizi arayın sorun ertelenebilir mi diye
Deletedmom413 Birkucakmutluluk Az once asidan geldim Once aradim sordum gelmemizi soyledi Zaten dogru duzgun hasta aktifligi kalmamis Kimse gelmiyor gelebilirsiniz dedi Altina sermeye örtüyle vs gittim Ay asisiydi
Singlemom Birkucakmutluluk özel aşılardan rota ve devlet aşıları ertelenmiyo biz menenjit aşısını erteledik sadece.rota varsa onu evde kendiniz yapabilirsiniz
Sahreyldrm Birkucakmutluluk 2. Ay aşısı ertelenmiyor diye biliyorum biz geçenlerde 4. Ay olduk 2 haftalık süresi var demişti hemşire ama eğer korona yüzünden gitmek istemiyorsaniz yarının ne getireceğini bilmiyoruz ve hastalık gün geçtikçe ilerliyor daha da yayılmadan vaktinde yaptırmanızı oneririm
Birkucakmutluluk Kbraa34 Deletedmom413 Meyra1 bende ebeyi aradım. Gelin dedi. Ertelenebilir mi onu sormadım. Eşim çok korkuyor inadı tuttu götürmem diyor. Napıcam bilmiyorum 🤷🏼♀️ 4. Ay aşısı
Meyra1 Deletedmom413 aynen bende biraz önce gittim . Bombosdu alt açma örtüsü götürdüm. Maske eldiven taktım hemen olduk geldik .
Hyryygt Valla ertenlenmese iyi tabi ama erteleniyor cunki benim bebegim ameliyatlari rahatsizligi vardi ilk 2 aylik asisini 8 aylikken vuruldu. Sonra sirayla 2 ayda bi sirasi gelen asiyi vuruldu aylarca ertelendi bizim